مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

دانلود آنتی ویروس و برنامه و یوسرنیم پسورد نود 32 وی پی ان رایگان

مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

دانلود آنتی ویروس و برنامه و یوسرنیم پسورد نود 32 وی پی ان رایگان

اطلاعیه

با سلام دوستان عزیز این وبلاگ همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد ولی به سایتمم سر بزنید لطفا حمایتم کنید مرسی اگه میتونید به دوستاتونم بدید لطفا iranmoviez3.ir
IranMoviez :: ایران موویز

iranmoviez3.ir

هر فیلمی میخوای توش هست و سریال به زودی تکمیل میشه با تشکر

نشانه‌های ویروس کامپیوتری چیست؟

به یک ویروس بیولوژیک فکر کنید، از آن دسته نمونه‌هایی که وارد بدن شده و موجب بیماری می‌شوند و با آلوده کردن شما اجازه نمی‌دهند به درستی فعالیت روزمره‌تان را ادامه دهید؛ ویروس‌های کامپیوتری نیز تا حد زیادی مشابه ویروس‌های بیولوژیک‌اند و برنامه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و باعث می‌شوند که کامپیوتر نتواند به درستی کار کند یا حتی آن را به طور کامل از کار می‌اندازند.

ویروس

 تخمین زده‌شده است که ویروسی با نام کرم کانفیکر(Conficker) بیش از ۱۰ میلیون کامپیوتر را در سال ۲۰۰۹ آلوده کرده بود. میلیاردها میلیون ویروس کامپیوتری در حال حاضر وجود دارد که از طریق اینترنت می‌توانند رایانه میزبان را انتخاب کنند و هر روزه نیز انواع جدیدی از این بدافزارها یا ویروس‌ها شناسایی می‌شود.

ویروس چطور میزبانش را پیدا می‌کند؟

به گزارش cobweb به نقل ازبرسام؛ حتی اگر یک کاربر کامپیوتر کاملا جوانب امنیتی را رعایت کند، باز هم این امکان وجود دارد که ویروس‌ها از طریق فعالیت‌های طبیعی در فضای مجازی خود را وارد کامپیوتر کنند مثل فرستادن موسیقی، فایل یا عکس به کاربران دیگر، ورود به یک وب سایت آلوده، باز کردن یک هرزنامه یا فایل ضمیمه شده به یک ایمیل‌،‌ دانلود کردن بازی‌، نوار ابزار، برنامه یا هر اپلیکیشن رایگان دیگر و نصب برنامه‌ای که می‌توانند به اطلاعات رایانه دسترسی داشته باشد.

بعضی از ویروس‌ها طراحی شده‌اند تا با آسیب رساندن به برنامه‌ها، پاک کردن فایل‌ها و یا فرمت کردن هارد دیسک به کامپیوتر آسیب برسانند. برخی دیگر تنها وارد جریان ترافیک اینترنتی می‌شوند و اتصال به اینترنت و انجام فعالیت‌های مجازی را غیر ممکن می‌کنند. بعضی ویروسهای کم‌خطرتر نیز تنها کارکرد طبیعی کامپیوتر را مختل کرده و یا حافظه کامپیوتر را از بین می‌برند و یا اینکه چندین مشکل کوچک رایانه‌ای به وجود می‌آورند.

نشانه‌های ویروس کامپیوتری چیست؟

اگر یک کامپیوتر مورد حمله ویروس قرار گرفته باشد، می‌توان با توجه به نشانه‌های زیر متوجه وجود یک بدافزار در رایانه شد؛ کندی در عملکرد کامپیوتر، عملکرد نامنظم کامپیوتر، از بین رفتن برخی اطلاعات به صورت ناگهانی.

واژه «ویروس کامپیوتری» به عنوان اصطلاحی برای نامیدن تمام انواع بدافزار به کار گرفته ‌می‌شود؛ بد افزارها شامل ویروس‌های کامپیوتری، کرم کامپیوتر، اسب تروا ، اکثر روت‌کیت‌ها، نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی نامناسب و بسیاری از نرم افزارهای ناخواسته دیگر می‌شود که می‌توان نام ویروس را بر آن‌ها گذاشت.

ماهیت ویروس‌های کامپیوتری گاهی با آنچه با نام کرم‌های کامپیوتر یا بدافزار اسب تروا شناخته می‌شود اشتباه گرفته می‌شوند در حالیکه این دو بدافزار کاملا متفاوت از یکدیگرند. یک کرم کامپیوتری می‌تواند به سیستم امنیتی آسیب وارد کرده و از طریق کامپیوتر میزبان و اتصال به اینترنت به صورت اتوماتیک به دیگر کامپیوترها ورود پیدا کند درحالیکه بدافزار اسب تروا در ظاهر بی‌خطر به نظر می‌رسد اما می‌تواند به صورت پنهانی مخرب باشد.

برخی ویروس‌ها و بدافزارها نشانه‌هایی را روی کامپیوتر آلوده از خود به جای می گذارند که به راحتی قابل تشخیص است اما بسیاری از آنها به صورت پنهانی عمل می‌کنند و هیچ اثر مشکوکی از خود به جای نمی گذارند تا توجهی را به سمت خود جلب نکنند. برخی ویروس‌ها نیز تنها از فضای کامپیوتر میزبان استفاده می‌کنند تا بازتولید شوند و سپس تمام حجم کامپیوتر آلوده را فرابگیرند.

بدافزار اسب تروا

اسب تروا ابزاری فریب‌دهنده است که در نگاه اول کاربر را ترغیب به استفاده می‌کند اما پس از آنکه شروع به کار می‌کند می‌تواند کامپیوتر میزبان را آلوده کند. تفاوت مهم بین اسب تروا و برنامه‌های حقیقی و ویروس‌ها این است که این بدافزار در کامپیوتر میزبان تکثیر نمی‌شود. اسب تروا شامل کدهای مخربی می‌شود که وقتی وارد عمل می‌شوند می‌توانند باعث از بین رفتن و یا حتی دزدیده شدن اطلاعات شوند. برای اینکه یک بدافزار اسب تروا بتواند خود را گسترش داده و وارد کامپیوتر میزبان شود حتما باید به این کامپیوترهای مورد هدف از سوی کاربر دعوت شود به این صورت که کاربر ایمیلی را که شامل یک فایل ضمیمه می شود باز می‌کند و یا برنامه‌ای را از طریق اینترنت دانلود کرده و در رایانه اش ران میکند.

کرم کامپیوتری

کرم‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند تا بتوانند با انتقال خود از یک کامپیوتر به کامپیوتری دیگر گسترش پیدا کنند بی‌آنکه از فایلهای کامپیوتر میزبان استفاده کنند. کرم‌ها بر خلاف ویروس‌ها برای تکثیر نیازی به دسترسی به فایل‌های کامپیوتر میزبان ندارند. اگرچه بیشتر کرم‌های کامپیوتری در فایل‌های کامپیوتر میزبان اغلب فایل های ورد و اکسل وجود دارند اما بین نحوه استفاده کرم‌ها و ویروس‌ها از کامپیوتر میزبان تفاوت‌های عمده‌ای وجود دارد.

معمولا کرم‌های کامپیوتری فایل‌هایی را که از قبل آلوده شده است، رها می‌کنند. کرم‌های کامپیوتری از طریق انتقال یک فایل آلوده کامل به کامپیوتر میزبان بعدی خود وارد می‌شوند بنابراین کل فایل آلوده و اطلاعات داخل آن به عنوان «کرم» شناخته می‌شود.

ویروس جعلی

ویروس‌هایی که با نام ویروس جعلی شناخته میشوند تقریبا در تمام اوقات از طریق ایمیل ارسال می شوند و موضوعشان شمال یک زنجیره از کلاماتی است که نمونه‌های آن در زیر آمده است.

• اگر ایمیلی با نام«email virus hoex name here » دریافت کردید آن را باز نکنید

• «این ایمیل را به سرعت پاک کنید»
• هر ایمیلی که نام hoex در آن به کار برده شده است

اکثر ایمیل‌های آلوده به ویروس Hoex یا ویروس جعلی یکی از کلید واژه‌های بالا را دارند.

ترس افزار‌ها

ترس افزارها در واقع نوع دیگری از ویروس Hoex یا جعلی هستند که در زمان باز کردن یک وب سایت به صورت اخطار روی صفحه کامپیوتر نشان داده می‌شوند و به کاربر اخطار می ‌دهند که کامپیوترش آلوده به نوعی ویروس شده است. اما اگر نگاه نزدیکتری به این اخطار کنید می‌توانید متوجه شوید که این پیام اخطار ربطی به برنامه آنتی ویروس ندارد و اخطاری از سوی ویندوز کامپیوتر است.

از کامپیوترتان محافظت کنید

این ها چند راه حل برای محافظت از کامپیوتر در مقابل انواع بد افزارها هستند.

فایر وال (دیوار آتشین): برنامه فایروال می‌تواند کامپیوتر را در مقابل ورود هکرها و نرم‌افزار‌ها مخرب محافظت کند.

فایروال نرم‌افزار یا سخت افزاری است که اطلاعاتی را که از طریق اینترنت یا شبکه وارد کامپیوتر می‌شوند، پیش از ورود چک می‌کند و بر اساس تنظیماتش آنها را یا رد می‌کند و یا به این اطلاعات اجازه ورود می‌دهد. به این ترتیب فایروال می‌تواند جلوی ورود هکرها و بدافزارها را بگیرد. فایر وال روی ویندوز نصب می‌شود و به طور خودکار با بالا مدن ویندوز شروع به کار می‌کند.

اگر یک برنامه ای مانند یک بازی اینترنتی یا یک سیستم مسیجینگ را روی کامپیوترتان باز کنید و این برنامه بخواهد با اتصال به اینترنت اطلاعاتی را به دست آورد، فایروال از شما می‌پرسد که آیا مایل به قطع این ارتباط هستید یا خیر. اگر شما اجازه برقراری این ارتباط را برای بار اول به برنامه مورد نظر بدهید فایر وال در آینده در مورد برقراری ارتباط اینترنتی جهت دریافت اطلاعات دیگر از شما سوالی نمی پرسد و به صورت خودکار اجازه برقراری چنین ارتباطی را به برنامه مذکور می دهد.

آنتی ویروس: آنتی ویروس برنامه‌ای است که ای‌میل و فایلهای دیگر کاربر را برای پیدا کردن ویروس، کرم یا اسب تروا جست‌وجو می‌کند. این برنامه اگر بتواند یکی از موارد خطرناک بدافزار را پیدا کند، آن را قرنطینه کرده یا قبل از آنکه بتواند آسیبی به کامپیوتر وارد کند آن را پاک خواهد کرد.

ویندوز به طور خودکار برنامه آنتی ویروسی را روی خود ندارد اما شرکت سازنده کامپیوتر ممکن است یکی از این برنامه‌های آنتی ویروس را روی ویندوز نصب کرده باشد. اما اگر هیچ آنتی ویروسی روی سیستم کامپیوتر شما نصب نشده است، راه‌های زیادی برای پیدا کردن و نصب کردن یکی از آن ها وجود دارد. مایکروسافت برنامه‌هایی را به عنوان برنامه ضروری امنیتی به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید آن را از وب‌سایت Microsoft Security Essentials به صورت رایگان دانلود کنید.

برنامه حفاظت از جاسوس افزار: جاسوس‌افزار یا نرم‌افزار جاسوسی بدافزاری است که اطلاعات کاربر را جمع آوری کرده و سپس بخش تنظیمات کامپیوتر را بدون رضایت کاربر تغییر می‌دهد. برای مثال جاسوس افزارها می‌توانند نوار ابزار، لینک را روی کامپیوتر میزبان نصب کنند، صفحه اصلی مرورگر را تغییر دهند، یا پیام‌های تبلیغاتی را به شما نشان دهند.

برخی جاسو‌افزارها نیز بی آنکه رد پایی از خود به جا بگذارند تنها اطلاعات مهم و سری شما مثل وب سایت‌هایی که اخیرا باز کرده‌اید یا افرادی که به تازگی به آنها پیام داده‌اید را جمع‌آوری می‌کنند. بیشتر نرم‌افزارهای جاسوسی از طریق برنامه رایگانی که دانلود شده است به کامپیوتر میزبان راه پیدا می‌کنند در حالیکه برخی دیگر ممکن است تنها با باز کردن آدرس یک وب‌سایت وارد کامپیوتر مورد نظرشان شوند.

برای محافظت از کامپیوترتان در مقابل جاسوس افزارها کافی است یک برنامه ضد جاسوس‌افزار نصب کنید. ورژن‌های جدید ویندوز به یک آنتی جاسوس افزار مجهزاند که به طور خود کار با بالا آمدن ویندوز به کارمی‌افتد. این برنامه که Windows Defender نام دارد زمانیکه یک جاسوس‌افزار قصد ورود به کامپیوترتان را دارد به شما هشدار می‌دهد و همچنین کامپیوتر را برای یافتن چنین برنامه‌های بازرسی کرده و در صورت برخورد با نمونه‌ای از این بدافزار آن را پاک می‌کند.

نصب آخرین ورژن مرورگر: در بیشتر مواقع جدیدترین نسخه‌های مرورگر شامل برخی اصلاحات امنیتی می‌شوند که می‌تواند از امنیت و حریم شخصی کاربر زمانی که به اینترنت متصل شده است محافظت کند.

معرفی پتنت جدید در ساعت های هوشمند سامسونگ

هر چند هنوز آینده ی ساعت های هوشمند دقیقاً مشخص نیست ولی می توان آنها را یکی از مهم ترین و جنجالی ترین گجت های سال جاری دانست که بحث در پیرامونشان بسیار زیاد بود و در بین مدل های فراوانی که وارد بازار شدند سامسونگ و دستاوردهایش در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داشتند.

سامسونگ

به گزارش cobweb به نقل ازبرسام؛ همچنین زمان نشان داده است که شرکت سامسونگ هرگز از تجربه کردن ایده‌های جدید برای بهتر شدن محصولاتش هراسی ندارند. در همین راستا، به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ تمرکز خود را بر روی طراحی ساعت‌های هوشمند الهام گرفته از مدل‌های مرسوم گذاشته است.

نکته قابل توجه دیگر برای سامسونگ این است که بیشتر ساعت‌های هوشمند حال حاضر از یک روش مشابه برای دریافت و انتقال اطلاعات رابط کاربری استفاده می‌کنند. به همین علت، این شرکت دست به ساخت یک پتنت متفاوت زده است که به وسیله یک حلقه قابل چرخش در دور صفحه‌نمایش ساعت، قابلیت وارد کردن اطلاعات و دسترسی به ساعت هوشمند را به کاربر می‌دهد.

سامسونگ

بد نیست بدانید در گذشته کمپانی Apple با استفاده از اهرمی که به طور عادی برای تنظیم کردن عقربه‌های ساعت استفاده می‌شود و با ایجاد تغییراتی در طراحی آن، پتنتی به نام Digital Crown به بخش ساعت‌های هوشمند اپل ارائه کرد که با به کار بردن آن در Apple Watch کاربران بتوانند عمل بزرگ‌نمایی و برگرداندن به اندازی عادی را بر روی گجت خود انجام دهند.

تصاویر بیشتری از تم‌های رابط کاربری تاچ‌ویز منتشر شد


همان‌طور که در خبرهای گذشته اعلام کردیم، انتظار می‌رود نسخه‌ی آینده رابط کاربری تاچ‌ویز از قابلیت استفاده از پوسته‌های مختلف برخوردار شود، بر همین اساس امروز تصاویری در این رابطه به بیرون درز کرد.


Samsung-TouchWiz-themes

به گزارش cobweb به نقل ازفارنت؛ بر اساس شایعات، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی رابط کاربری خود “تاچ‌ویز” است که بر روی دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌بردند به کار گرفته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات قبلی نسخه آینده تاچ‌ویز دارای پوسته‌های مختلف خواهد بود که با این قابلیت کاربر قادر خواهد بود ظاهر سیستم‌عامل را عوض کند. حال تصاویری از این قابلیت در اکانت یک کاربر ایتالیایی تبار در اینستاگرام منتشر شده است که به شایعات قبلی مهر تأیید می‌زند.

بر اساس شایعات انتظار می‌رود در نسخه‌ی آینده رابط کاربری تاچ‌ویز کاربر توانایی تغییر تصاویر پس‌زمینه، آیکون‌ها، زنگ‌ها، فونت و … را داشته باشد. بسیاری از تولیدکنندگان همانند سونی تا پیش از این، این قابلیت را در رابط کاربری خود گنجانده بودند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که پس از انتخاب پوسته مورد نظر به قسمتی منتقل خواهید شد که امکان شخصی‌سازی بیشتر در آنجا وجود دارد.

تاکنون مشخص شده است که دستگاه‌های گلکسی S4،S5،A5 و همچنین گلکسی A3 از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و نسخه‌های منتشر شده از این دستگاه‌ها در چین هم‌اکنون از این قابلیت استفاده می‌کنند که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک دیگر کاربران محصولات سامسونگ در دیگر نقاط جهان نیز از آن بهره ببرند.

یوسرنیم پسورد نو32 برای موبایل (اندروید)

یوسرنیم پسورد نو32 برای موبایل


**ESET Mobile Security**






Username: EAV-0122886574
Password: shxuehpna8
Expiration: 22/11/2014

یوسرنیم پسورد جدید نو32 30 روزهESET username and password 22/11/2014

 

 

 

ESS/EAV





Username: TRIAL-0125498117
Password: x9v2cksx98

Username: TRIAL-0125498111
Password: 2sutmsnxhh

Username: TRIAL-0125498109
Password: mna2242jkn

Username: TRIAL-0125498106
Password: xhdv9p583e

Username: TRIAL-0125498103
Password: axtvhas92h

Username: TRIAL-0125498097
Password: jx3fxaxtp3

Username: TRIAL-0125498088
Password: u5bb2e5fd4

Username: TRIAL-0125498080
Password: 9csm7avmnh

Username: TRIAL-0125498075
Password: dushkhjdpp

Username: TRIAL-0125498071
Password: jffmh3hv85

Username: TRIAL-0125498068
Password: su9x36hk3n

Username: TRIAL-0125498062
Password: kbd8nrp65d

Username: TRIAL-0125498055
Password: unbxshh78p

Username: TRIAL-0125498050
Password: fe44eteb2t

Username: TRIAL-0125498048
Password: ceed7tmtx4

سونی تنوع گوشی های هوشمند خود را کاهش میدهد

کمپانی سونی نیز همچون سامسونگ درصدد کاهش محصولات تولیدی خود به منظور کاهش هزینه‌ها است. به‌نظر می‌رسد رشد خارق‌العاده‌ی کمپانی‌های چینی فشار مضاعفی را به تولیدکنندگان موبایل، وارد آورده و این کمپانی‌ها برای بالا بردن درآمد خود درصدد کاهش طیف محصولات خود هستند. براساس آخرین پیش‌بینی‌های انجام شده، سونی در سال مالی ۲۰۱۴ متحمل ضرری ۲.۱ میلیارد دلاری خواهد شد. این موضوع باعث شده تا ژاپنی‌ها همچون کره‌ای‌ها به فکر کاهش طیف محصولات تولیدی خود باشند.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که تنوع محصولات سونی به اندازه‌ی سامسونگ نیست. گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارند که سونی علاوه بر کاهش تعداد محصولات تولیدی خود، تمرکز بیشتری روی تجارت سنسور‌های کاربردی خود خواهد داشت. سونی در کنار تولید گوشی‌های‌هوشمند سری اکسپریا، سنسور‌های خود را نیز در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار می‌دهد تا از این سنسورها در محصولات خود استفاده کنند. این کمپانی اخیرا از نسل جدیدسنسور دوربین با نام IMX230 پرده برداشته است. انتظار می‌رود فروش گوشی‌های سونی در سه سال آینده ۳۰ درصد کاهش یابد، اما در عوض سود این کمپانی ۷۰ درصد بیشتر می‌شود تا به رقم ۱۲.۶ میلیارد دلار برسد.

گوشی ۳۲۵ دلاری با دوربین چرخشی و لرزش‌گیر اپتیکال


علاقه‌ی کاربران به عکس‌های سلفی روز به روز بیشتر می‌شود و تولیدکنندگان نیز سخت تلاش می‌کنند تا محصول متناسب با نیاز این دسته از کاربران را عرضه کنند. یکی از این محصولات، گوشی عجیب و غریب Doov Nike V1 است که دوربین آن به شکل متفاوتی قادر به استفاده در جلو و پشت گوشی است.
سونی با Xperia C3، اچ‌تی‌سی با Desire Eye و مایکروسافت با Lumia 730، طرفداران عکس‌برداری سلفی را هدف قرار دادند. پیش از این شاهد گوشی هوشمند با دوربین چرخشی از اوپو بودیم، اما این بار یک کمپانی چینی دیگر، محصول عجیب‌تری را معرفی کرده که دوربین آن به شکلی که در تصویر مشاهده می‌کنید از جای خود حرکت کرده و در بالای گوشی قرار می‌گیرد.
این گوشی که Doov Nike V1 نام گذاری شده از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی به همراه لنز با F/2.0 بهره می‌برد. در کنار این دوربین، یک فلاش دوگانه‌ی LED نیز در نظر گرفته شده است تا در محیط‌های کم نور هم بتوانید عکس‌های سلفی روشن بگیرید. از آنجایی که در این تلفن تمرکز بر روی تصویر برداری است، دوربین دستگاه به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است.
همچون بسیاری از تلفن‌های هوشمند امسال، در این گوشی نیز از نرم‌افزار روتوش خودکار استفاده شده است تا تصاویر گرفته شده‌ی کاربر، بصورت خودکار روتوش شده و در اختیار وی قرار گیرد.
از دیگر مشخصات گوشی Doov Nike V1 می‌توان به پردازنده‌ی ۱.۵ گیگاهرتز ۴ هسته‌ای ساخت مدیاتک، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۲۴۸۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p اشاره کرد. گوشی Doov Nike V1 از اندروید 4.4.x کیت‌کت بهره می‌برد و قرار است با قیمت حدود ۳۲۵ دلار در بازار چین عرضه شود
د.

ینگ یا یاهو در مرورگر سافاری اپل جایگزین گوگل می‌شوند

گزارش‌ها حاکی است، گوگل احتمالا سال آینده جایگاه خود را به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر سافاری در دستگاه‌های اپل از دست خواهد داد. آخرین تمدید قرارداد گوگل و اپل به سال ۲۰۰۷ و معرفی اولین آیفون باز می‌گردد و این قرارداد سال ۲۰۱۵ به پایان می‌رسد.

حال رقبای جستجوگر گوگل، مایکروسافت و یاهو به دنبال جلب توجه اپل برای ارایه سرویس جستجوی خود در دستگاه‌های این شرکت هستند. نائب رئیس اپل، ادی کیو، اولین بار موضوع جایگزینی گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در پلتفرم iOS را مطرح کرد و از آن زمان مایکروسافت موتور جستجوی بینگ را معرفی کرده و یاهو نیز به دنبال ارایه سرویس جستجوی خود روی محصولات اپل است.
اپل از چند سال گذشته تلاش کرده خود را از سرویس‌های گوگل جدا کند و در این راستا با بکارگیری استراتژی‌های مختلف در برخی از زمینه‌ها موفق شده است. مثلا یوتیوب به صورت پیش‌فرض روی iOS وجود ندارد و این تغییر روی کاربران تاثیری نگذاشت.
تلاش‌های دیگر این کمپانی مثل سرویس نقشه با جنجال‌ها و نظرات منفی رو به رو شد اما این کمپانی در فکر تغییر موتور جستجوی گوگل و جانشینی آن با یاهو یا بینگ مایکروسافت است. حال باید منتظر ماند که ادی کیو چگونه می‌خواهد میلیون‌ها کاربر آیفون‌، آیپد و مک را راضی کند که بینگ یا یاهو سرویس جستجوی برتری نسبت به گوگل هستند.

کاهش تولید تلویزیون‌ و موبایل‌ ، افزایش تولید PS4


در جدیدترین فهرست‌های مالی منتشر شده، بخش موبایل سونی به تنهایی مسئول کاهش سود کلی سونی که بیشتر آن توسط پلی‌استیشن 4 بدست آمده بود، شناخته شد. در کنفرانس سرمایه‌گذاران که اخیرا برگزار شدنیز آقای Hiroki Totoki اعلام کرد که شرکت سونی یک برنامه 3 ساله جدید برای جلوگیری از ضررها دارد. در واقع می‌توان گفت این طرح همان طرح کاهش تولید تلویزیون و گوشی‌های هوشمند است، به گزارش رویترز، این طرح در واکنش به پیش‌بینی‌هایی است که خبر از ضرر 1.7 میلیارد دلاری بخش موبایل سونی تا ماه مارچ سال 2015 می‌دهند. بر طبق این طرح شرکت سونی رقابت با سایر کمپانی‌ها برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار را کنار گذاشته و در مقابل بر روی یک دسته خاص از ابزارها تمرکز می‌کند. علاوه بر کاهش هزینه‌ها، شرکت سونی امیدوار است تا بتواند با تقویت بخش بازی خود سود بیشتری را نیز کسب کند. شرکت سونی علاوه بر فروش پلی‌استیشن 4 در حال کار بر روی PlayStation Vue است که سرویس جدید تلویزیونی شبیه به Netflix است.

ابتکار انقلابی یک هکر 18 ساله

یک هکر ۱۸ ساله طرحی ارائه کرده که در صورت تایید متخصصان٬ مکانیسم احراز هویت آنلاین را از اساس دگرگون خواهد کرد. او می‌خواهد کاربران به جای پسورد عکسی انتخاب کنند که به پسوردی پیچیده و ۵۱۲ کاراکتری تبدیل می‌شود.
برترین ها: یک هکر ۱۸ ساله طرحی ارائه کرده که در صورت تایید متخصصان٬ مکانیسم احراز هویت آنلاین را از اساس دگرگون خواهد کرد. او می‌خواهد کاربران به جای پسورد عکسی انتخاب کنند که به پسوردی پیچیده و ۵۱۲ کاراکتری تبدیل می‌شود.

با همه تغییرات پرشتابی که در دنیای تکنولوژی‌های آنلاین رخ می‌دهد٬ پسوردهایی متشکل از چند کاراکتر همچنان تنها راه تشخیص هویت و ورود ما به همه سایت‌ها و سرویس‌هایی‌اند که در زندگی آنلاین‌مان به آنها مراجعه می‌کنیم.

رمزهای عبور راهی آسیب‌پذیر و تکامل‌نیافته برای تامین امنیت زندگی مجازی ما است و هر روز بسیاری از کاربران در سراسر جهان از طریق کشف همین پسوردها قربانی حملات هکرها می‌شوند.

شاید بمب خبری روزهای گذشته را خوانده یا شنیده‌اید که هکرهای روس این بار در بزرگ‌ترین سرقت سایبری تاریخ بیش از 1.2 میلیارد شناسه کاربری و رمز عبور کاربران در نقاط گوناگون دنیا را دزدیده‌اند.

ابتکار انقلابی یک هکر 18 ساله استرالیایی

حالا یک هکر ۱۸ ساله استرالیایی راهکاری در کنفرانس امنیت سایبری (PasswordsCon) در لاس‌وگاس ارائه کرده که بر اساس آن یک عکس موجود در موبایل٬ تبلت یا کامپیوتر کاربر می‌تواند جای‌گزین همه پسوردهای او شود؛ راهکاری خلاقانه که اگر به تایید متخصصان امنیت برسد و فراگیر شود٬ زمینه‌ساز گذاری تاریخی و انقلابی بزرگ در دنیای امنیت آنلاین خواهد شد.

سم کراوتر٬ هکر استرالیایی نام یوسیگ (uSig) را برای ابتکار خود برگزیده که صورت کوتاه‌شده عبارت Unique Signature  به معنی «امضای انحصاری» است.

انتخاب عکس به جای پسورد دسترسی هکر به مرز عبور کاربران را بسیار پیچیده می‌کند.

اساس این ابتکار این است که شما به جای انتخاب رشته‌ای از کاراکترها که عموما توصیه می‌شود پیچیده باشند تا حدس زدن و شکستن آن برای هکرها دشوارتر شود٬ فقط یک عکس را به عنوان کلید ورود به سایت‌ها و سرویس‌ها انتخاب می‌کنید.

یوسیگ این عکس را به پسوردی به غایت پیچیده متشکل از ۵۱۲ کاراکتر تبدیل می‌کند و با وارد کردن اتوماتیک آن٬ امنیت آنلاین شما را به طور شگفت‌آور و بی‌سابقه‌ای ارتقا می‌دهد.

ابتکار انقلابی یک هکر 18 ساله استرالیایی

یک عکس و یک دنیا رمز

واقعیت این است که اکثر کاربران در سراسر جهان به توصیه‌های متخصصان امنیت بی‌توجه‌اند و از پسوردهای بسیار ساده‌ای برای اکانت‌های خود استفاده می‌کنند٬ چون به خاطر آوردن‌شان ساده‌تر است.

حتی گاه بسیاری از کاربران برای سرویس‌های گوناگون از پسورد مشابه استفاده می‌کنند تا کارشان ساده‌تر شود٬ در حالی که با این کار آشکارا زندگی آنلاین خود را به شدت آسیب‌پذیر می‌کنند. هنوز کسر بزرگی از حملات سایبری دنیا با تکیه بر پسوردهای ضعیف و دست‌یافتنی کاربران انجام می‌شود.

انتخاب عکس به جای پسورد کار را به الگوریتم‌های «یوسیگ» می‌سپارد و معضل به یاد آوردن پسورد را هم از میان برمی‌دارد. برای ورود به فیس‌بوک٬ توییتر یا ایمیل‌تان٬ عکسی را که از پیش تعیین کرده‌اید انتخاب می‌کنید و وارد حساب‌تان می‌شوید.

ابتکار انقلابی یک هکر 18 ساله استرالیایی

بقیه کارها بر دوش ابتکار سم کراوتر است که از آن عکس٬ کلیدی «یونیورسال» و جامع برای ورود به همه سرویس‌های مورد نیاز شما می‌سازد. راه‌اندازی یوسیگ آن‌طور که گفته می‌شود تنها نیازمند پنج کلیک است که آن را تبدیل به یکی از آسان‌ترین ابزارهای تامین امنیت می‌کند.

«یوسیگ» در عین سادگی٬ با پیچیده کردن پسوردها کار را برای هکرها تریلیون‌ها برابر دشوارتر می‌کند. گذشته از این٬ امکان هک شدن از طریق کی‌لاگر‌ها هم از بین می‌رود٬ چون کی‌لاگرها از طریق ثبت و ضبط کلیدها رمز را می‌یابند و با «یوسیگ» دیگر کلیدی فشرده نخواهد شد که ثبت شود.

سم کراوتر در مقایسه‌ای تامل‌برانگیز می‌گوید اگر همه حالت‌های کنار هم قرار گرفتن حروف٬ اعداد و نشانه‌ها در یک پسورد رایج ۸ کاراکتری را برابر با یک دانه شن ساحل در نظر بگیریم٬ پسورد ۵۱۲ کاراکتری‌ای که «یوسیگ» با تجزیه کد عکس می‌سازد برابر با همه دانه‌های شن همه سواحل دنیاست و به همین اندازه هم شکستن‌اش دشوارتر خواهد بود.

عکسی که انتخاب می‌کنید می‌تواند هر عکسی باشد. آنچه در تصویر می‌بینید اهمیتی برای این سرویس ندارد چون یوسیگ عکس‌ها را از طریق تجزیه کد و با بیت‌های پنهان پشت‌شان می‌شناسد.

سم کراوتر٬ هکر ۱۸ ساله٬ شعار «یک عکس و یک دنیا رمز» را با الهام از مثل معروف «یک عکس و یک دنیا حرف» برای ابتکار نابش انتخاب کرده است.

اطلاعیه

با سلام و خسته نباشید به همه جواد جان شمارمو برات جیمیل کردم کاری داشتی میتونی زنگ بزنی

یوسرنیم پسورد نود 32 (جدید)

ESS/EAV
 
 
 

Username: TRIAL-0116547171
Password: xau8cc6psm
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548333
Password: j28frdnt36
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548354
Password: hnc7edt5tr
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548373
Password: usrttvxt5a
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548398
Password: ud5hh748hk
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548430
Password: nh9suv86vt
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548458
Password: j2hpspc6n6
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548485
Password: ns6s7ne87m
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548500
Password: fjes3phnrf
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548529
Password: r25fen4cuv
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548545
Password: aucc2vnfss
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548577
Password: 69p358n3bb
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116548622
Password: accfk22s2x
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549720
Password: mrmk7k5x7s
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549763
Password: rmapsb7xjv
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549792
Password: 52p5528j7m
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549817
Password: xacvhprbtj
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549845
Password: djf29nt8xk
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549874
Password: j37bj327xj
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116549898
Password: 89tueht8x4
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116554441
Password: b2ctcu8bd5
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116555241
Password: 3xnsvdftkr
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116555275
Password: hbamb98vk3
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116555314
Password: 25kcmafehp
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116555351
Password: 4ah6upbtj6
Expiration: 12/10/2014


Username: TRIAL-0116556086
Password: sd8ssjb3cm
Expiration: 12/10/2014

تصویر ساعت هوشمند HTC فاش شد



پیش از این شاهد شایعات مختلفی در باره‌‌ی ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی بوده‌ایم. ظاهرا این کمپانی تایوانی نیز سخت در تلاش است تا همچون دیگر تولیدکنندگان فعال در حوزه‌ی موبایل، وارد بازار گجت‌های پوشیدنی شود.

تصویر ساعت هوشمند HTC توسط evleaks فاش شده است. آنچه در تصویر می‌توان مشاهده کرد احتمال استفاده از سیستم‌عامل Android Wear با ظاهر شبیه به رابط کاربری سنس است. بدنه و بند فلزی این ساعت نیز شبیه به ساعت‌های کلاسیک به نظر می‌رسد.

evleaks طی چند ماه اخیر هر آنچه را که شایعه کرده به واقعیت تبدیل شده است و از این رو می‌توان باور کرد که به زودی HTC نیز به جمع تولید کنندگان ساعت‌های اندرویدی خواهد پیوست تا با رقبای همچون ال‌جی، سامسونگ و موتورولا وارد رقابت شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در باره این ساعت در دست نیست اما شایعه شده که ساعت هوشمند HTC به زودی رونمایی خواهد شد.

مایکروسافت کارخانه‌های نوکیا در چین را به ویتنام منتقل می‌کند

ویتنام
مایکروسافت طی روزهای اخیر نشان داد که تصمیمات بزرگی را برای نوکیا گرفته است. تقریبا نیمی از کارمندان این شرکت که پس از تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت که حالا کارمند ردموند به شمار می‌روند اخراج خواهند شد و علاوه بر آن کارخانه این شرکت در چین نیز به ویتنام منتقل خواهد شد.

یکی از کارخانه‌های اصلی نوکیا برای تولید تلفن‌های هوشمند ویندوز فون در چین قرار دارد. حال مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد این کارخانه را به ویتنام که در آن نیروی کار حتی ارزان‌تر از چین است منتقل کند. مایکروسافت علاوه بر ویتنام، توان تولیدی خود را در برزیل و مکزیک نیز گسترش خواهد داد.

مایکروسافت به دنبال ایجاد تغییرات ساختاری در نوکیا است. این تغییرات در سطح نیروی انسانی، مراکز تولیدی، مهندسان طراح و کلیه‌ی بخش‌های نوکیا می‌شود. مایکروسافت قصد دارد تا مراکز تولیدی نوکیا را در کشورهای ویتنام، برزیل و مکزیک پخش کند.

چندی پیش در زومیت خواندید که مایکروسافت تصمیم گرفته تا ۱۸ هزار کارمند این شرکت را اخراج کند که بخش بزرگی از آن‌ها پس از پیوستن نوکیا به مایکروسافت اضافه شده‌اند. استیفن الوپ، مدیرعامل سابق نوکیا که حالا مدیر بخش ابزارهای مایکروسافت است در این باره گفته است  که ردموندی‌ها سعی می‌کنند بخش‌های تولیدی و همچنین بازاریابی خود را در کشورهایی فعال کنند که ویندوز فون از نفوذ بالایی در آن‌ها برخوردار است.

او در ادامه گفته است که مایکروسافت تلاش‌های مهندسی خود را در چین دنبال خواهد کرد، اما در این کشور تمرکز بر روی ابزارهای ارزان قیمت خواهد بود.

جالب است بدانید که مایکروسافت اولین شرکتی نیست که قصد دارد مراکز تولیدی خود را از چین به ویتنام منتقل کند، سامسونگ نیز اخیرا تصمیم گرفت تا همین کار را انجام دهد و بخشی از تولیدات خود را به ویتنام منتقل کند تا هزینه‌های تولید محصول کاهش یافته و حاشیه سود این شرکت افزایش یابد. علاوه بر این‌ها اینتل و ال‌جی نیز کارخانه‌های جدیدی را در ویتنام راه‌اندازی کرده‌اند.

هزینه تولید در چین و ویتنام

اما این اختلاف هزینه چقدر است؟ هر کارگر عادی در ویتنام حقوقی برابر ۱۴۵ دلار در ماه دریافت می‌کند و این در حالی است که همان کارگر در چین ۴۶۶ دلار در ماه حقوق می‌گیرد. علاوه بر این، هزینه الکتریسیته نیز در ویتنام به مراتب پایین‌تر از چین است.